Shop
Shop
Tutorials
En
De
Shop
Tutorials
How to find your topic
How to research effectively
How to structure an academic paper
How to cite correctly
How to format in Word
Trends
FAQ
Go to shop
›
Results for «
corporate identity
»
Open Filters
Search in
Title
Author
Fulltext
Subject
Business economics - Offline Marketing and Online Marketing
(24)
Sport - Sport Economics, Sport Management
(11)
Business economics - Business Management, Corporate Governance
(7)
Health - Fitness and Health Management
(2)
Cultural Studies - Basics and Definitions
(1)
German Studies - Linguistics
(1)
Politics - General and Theories of International Politics
(1)
Design (Industry, Graphics, Fashion)
(1)
Pedagogy - Theory of Science, Anthropology
(1)
Communications - Multimedia, Internet, New Technologies
(1)
Leadership and Human Resources - Employer Branding
(1)
Sport - Media and Communication
(1)
Business economics - Miscellaneous
(1)
Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social M...
(1)
History of Europe - Modern Times, Absolutism, Industrialization
(1)
Health - Public Health
(1)
Tourism - Hotel Management
(1)
Health Sciences - Health Psychology
(1)
Show all...
Show less...
Category of text
University student text
(14)
Textbook, Science
(2)
Price
free
(7)
0 - 10 USD
(58)
10 - 25 USD
(187)
25 - 50 USD
(47)
more than 50 USD
(1)
Search all Prices...
Language
German
(47)
English
(11)
Year
Any Year
since 2024
since 2023
since 2022
since 2021
since 2020
since 2019
since 2018
since 2017
since 2016
since 2015
since 2010
since 2005
since 2000
Results for »
corporate identity
« (58 results)
Sort by
Most Relevant
Newest
Most Read
Alphabetic: A-Z
Alphabetic: Z-A
Price: Low to High
Price: High to low
1
2
3
>
Corporate Identity (CI) und Organizational Identity (OI)
Vergleich der Gemeinsamkeiten und Unterschiede der Konstrukte „Corporate Identity“ (CI) und „Organizational Identity“ (OI) anhand selbst ausgewählter Kriterien.
Autor:in:
BA Sabrina Meißner (Author)
Category:
Term Paper , 2009 , Grade: 1,0
Price:
US$ 6.99
Preismanagement & Kooperationen, Strategische Analysemethoden (Five Forces, SWOT, BCG), Corporate Identity, Digitalisierung
Strategische Analysemethoden anhand des Fallbeispiels "Freeletics", Corporate Identity anhand des Fallbeispiels "Kieser Trainings"
Autor:in:
Lion Beständig (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2018 , Grade: 0,5
Price:
US$ 6.99
Strategische Analysemethoden und Corporate Identity in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Autor:in:
Isabel Ackermann (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2019 , Grade: 0,5
Price:
US$ 8.99
Corporate Identity. Das Unternehmen McDonald's und das Autohaus Neuss
Ein kritischer Vergleich
Autor:in:
Sabrina Bichler (Author)
Category:
Seminar Paper , 2009 , Grade: 2,00
Price:
US$ 6.99
Marketing in der Fitnessökonomie. Preismanagement, Strategische Analysemethoden und Corporate Identity
Autor:in:
Elena Maier (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2019 , Grade: 0,8
Price:
US$ 8.99
Grundlagen des Marketing. Preismanagement, strategische Analysemethoden, Corporate Identity, Digitalisierung
Autor:in:
Joline Tismar (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2020 , Grade: 0,6
Price:
US$ 7.99
Preismanagement und Kooperation, Strategische Analysemethoden, Corporate Identity und Digitalisierung in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Autor:in:
Sarah Andrina Heimann (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2016 , Grade: 1,0
Price:
US$ 7.99
Marketing in der Fitnessökonomie. Preismanagement, Corporate Identity und Digitalisierung in der Fitness- und Gesundsheitsbranche
Autor:in: Anonymous
Category:
Submitted Assignment , 2018 , Grade: 2
Price:
US$ 8.99
Marketing im Fitnessbereich. Preismanagement und Kooperationen, strategische Analysemethoden, Corporate Identity und Digitalisierung
Autor:in:
Dana Struchhold (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2016 , Grade: 1,0
Price:
US$ 8.99
Hotelmanagement und Corporate Identity in einem Hotelbetrieb
Autor:in:
Saskia Kusterer (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2021 , Grade: 1,0
Price:
US$ 7.99
Marketing Strategien. Preisbildung, Strategische Analysemethoden und Corporate Identity
Digitalisierung in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Autor:in:
Isabella Jülch (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2018
Price:
US$ 7.99
Preismanagement, Corporate Identity und strategische Analysemethoden im Marketing
Autor:in:
Celina Schäuble (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2020 , Grade: 0,7
Price:
US$ 7.99
Preismanagement und Kooperation, SWOT-Analyse, Corporate Identity und Digitalisierung in der Gesundheitsbranche
Autor:in:
Sandra Rebholz (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2020 , Grade: 1,3
Price:
US$ 7.99
Task force zur Unternehmensgründung. Standort, Corporate Identity, Teamentwicklung und Verhaltenskodex als Erfolgsfaktoren
Autor:in: Anonymous
Category:
Project Report , 2019 , Grade: 1,4
Price:
US$ 7.99
Marketing II. Preismanagement und Kooperation, strategische Analysemethoden, Corporate Identity, Digitalisierung der Fitnessbranche
Autor:in:
Simon Ehehalt (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2019 , Grade: 0,7
Price:
US$ 7.99
Corporate Identity, Digitalisierung und Preismanagement in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Autor:in:
Simon Kübler (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2018 , Grade: 1,3
Price:
US$ 7.99
Marketing. Betrachtungen zu Preismanagement und Kooperation, Strategischen Analysemethoden, Corporate Identity sowie Digitalisierung in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Autor:in:
Monika Maier (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2017 , Grade: 1,4
Price:
US$ 2.99
Marketing in der Fitnessbranche. Preismanagement, Kooperationen, strategische Analysemethoden, Corporate Identity und Digitalisierung
Autor:in:
Pascal Florczyk (Author)
Category:
Term Paper , 2016 , Grade: 1,4
Price:
US$ 8.99
Der Werbeslogan im Corporate Identity-Textsortennetz
Autor:in:
Thomas Grieser (Author)
Category:
Presentation (Elaboration) , 2003 , Grade: 1
Price:
US$ 3.99
Preismanagement und Kooperation. Strategische Analysemethoden, Corporate Identity und Digitalisierung in der Fitness- und Gesundheitsbranche
Autor:in:
Gregor Becker (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2018 , Grade: 1,6
Price:
US$ 7.99
Preiselastizität, Corporate Identity und strategische Analysemethoden. Ein Best-Practise-Beispiel
Autor:in: Anonymous
Category:
Submitted Assignment , 2020 , Grade: 0,8
Price:
US$ 8.99
Preismanagement, strategische Analysemethoden und Corporate Identity in der Gesundheitsbranche
Autor:in:
Philipp Jeutter (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2016 , Grade: 1,0
Price:
US$ 7.99
BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR
Autor:in:
Michael Kofler (Author)
Category:
Scientific Essay , 2010 , Grade: 2,0
Price:
US$ 6.99
Marketingstrategien im Gesundheitsmanagement. Corporate Identity und Digitalisierung in der Gesundheitsbranche
Autor:in:
Joana Warrelmann (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2016 , Grade: 1,6
Price:
US$ 7.99
SWOT-Analyse und Marketingstrategien, Kooperationen, Corporate Identity, Konsumentenverhalten
Ein Überblick
Autor:in:
Annalena Peiffer (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2015 , Grade: 2,1
Price:
US$ 7.99
Show
25
50
100
1
2
3
>