Shop
Shop
Tutorials
En
De
Shop
Tutorials
How to find your topic
How to research effectively
How to structure an academic paper
How to cite correctly
How to format in Word
Trends
FAQ
Go to shop
›
Results for «
game
»
Open Filters
Search in
Title
Author
Fulltext
Subject
Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies
(4)
Pedagogy - Media Pedagogy
(3)
Sport - Sport History
(3)
Business economics - Business Management, Corporate Governance
(2)
Business economics - Investment and Finance
(1)
English Language and Literature Studies - Other
(1)
Communications - Media and Politics, Politic Communications
(1)
Psychology - Miscellaneous
(1)
Art - Computer Art / Graphics / Art in Media
(1)
Sport - Miscellaneous
(1)
Psychology - Media Psychology
(1)
Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social M...
(1)
Leadership and Human Resources - Miscellaneous
(1)
Didactics for the subject English - Grammar, Style, Working Technique
(1)
Didactics - Ethics
(1)
Psychology - Industrial and organizational psychology
(1)
Sociology - Social System and Social Structure
(1)
Didactics - Sport, Sport Pedagogy
(1)
Show all...
Show less...
Category of text
University student text
(302)
Thesis
(116)
Textbook, Science
(10)
Secondary school text
(5)
Instruction plan
(1)
Search all categories...
Price
free
(1)
0 - 10 USD
(5)
10 - 25 USD
(20)
Language
English
(37)
German
(26)
Spanish; Castilian
(1)
Dutch; Flemish
(1)
Search in all Languages...
Year
Any Year
since 2024
since 2023
since 2022
since 2021
since 2020
since 2019
since 2018
since 2017
since 2016
since 2015
since 2010
since 2005
since 2000
Results for »
game
« (26 results)
Sort by
Most Relevant
Newest
Most Read
Alphabetic: A-Z
Alphabetic: Z-A
Price: Low to High
Price: High to low
1
2
>
Serious Games – Über den Nutzen und die Gefahren digitaler (Lern-)spiele
Autor:in:
Daniel Rahn (Author)
Category:
Elaboration , 2011 , Grade: 1,0
Price:
US$ 16.99
Die popularisierten Highland Games im 19., 20. und 21. Jahrhundert
Kulturelle Modernisierung und Zivilisierung der schottischen Highlands
Autor:in:
Niklas Jung (Author)
Category:
Academic Paper , 2005 , Grade: 1,0
Price:
US$ 17.99
Serious Games. Spiele für Führungskräfte
Autor:in:
Dilara Akdas (Author)
Category:
Elaboration , 2020 , Grade: 1,7
Price:
US$ 16.99
Serious-Virtual-Reality-Games in deutschsprachigen Unternehmen. Erfolgsfaktoren zur Implementierung und Nutzung
Autor:in:
Max Müller-Christiansen (Author)
,
Fabian Nowak (Author)
,
Johannes Geuther (Author)
Category:
Academic Paper , 2022 , Grade: 1,7
Price:
US$ 0.-
Dystopien als Thema im Ethikunterricht der 9. Klasse. Begriffsklärung und Unterrichtsentwurf anhand von "Die Tribute von Panem – The Hunger Games"
Autor:in:
Dominik Speck (Author)
Category:
Lesson Plan , 2014 , Grade: 1,0
Price:
US$ 17.99
Die sportliche Dimension der Highland Games
Die Heavies. The Light Events, Rimgkampf, Tauziehen, Tänze und Shinty
Autor:in:
Niklas Jung (Author)
Category:
Academic Paper , 2005 , Grade: 1,0
Price:
US$ 17.99
Unterrichtsstunde: A Journey to Scotland - The Highland Games
Autor:in:
Sarah Müller (Author)
Category:
Lesson Plan , 2011 , Grade: 2
Price:
US$ 14.99
Die Geschichte der Highland Games
Eine chronologische Gliederung
Autor:in:
Niklas Jung (Author)
Category:
Academic Paper , 2005 , Grade: 1,0
Price:
US$ 20.99
Britische Kolonialgeschichte im Unterricht. Indiens Unabhängigkeit in Salman Rushdies fiktionalem Textauszug "Methwold's Game"
Autor:in:
M. A. Jutta Mahlke (Author)
Category:
Lesson Plan , 2008
Price:
US$ 14.99
Das Rap-Game. Rap als spielerische Auseinandersetzung mit sozialer Ungleichheit
Autor:in: Anonymous
Category:
Academic Paper , 2022 , Grade: 1,3
Price:
US$ 15.99
Past Perfect: What happens to Robert at the hockey game?
Eine Unterrichtsstunde in der Klassenstufe 7
Autor:in:
Sarah Müller (Author)
Category:
Lesson Plan , 2011 , Grade: 2
Price:
US$ 14.99
Browsergames. Erstellung, Vermarktung und Finanzierung
Autor:in:
Thomas Lipfert (Author)
Category:
Elaboration , 2014 , Grade: 1,3
Price:
US$ 16.99
Die virtuelle Lernwelt "Rettet die Bienen". Dokumentation der Erstellung, Analyse und Reflexion
Autor:in: Anonymous
Category:
Project Report , 2020 , Grade: 1,0
Price:
US$ 16.99
Die virtuelle Welt der Mona Lisa. Kann ein Bildungsspiel im Kunstunterricht bei Schülern das Interesse an Kunst und Kultur wecken?
Erstellung einer virtuellen Welt mithilfe von OpenSimulator über das historische Gemälde der Mona Lisa von Leonardo da Vinci
Autor:in: Anonymous
Category:
Internship Report , 2014 , Grade: 1,0
Price:
US$ 16.99
Der Einfluss von Videospielen auf die schulischen Leistungen von Kindern
Untersuchung der Studie "Effects of video-game ownership on young boy’s academic and behavioral functioning: A randomized, controlled study" von R. Weis und B.C. Cerankosky
Autor:in:
Nadja Karossa (Author)
Category:
Elaboration , 2018 , Grade: 1,0
Price:
US$ 15.99
Räumliches Denken. Eine Ausarbeitung
Thema: Gender-linked differences in the toys, television shows, computer games and outdoor activities of 5-13-year old children
Autor:in:
Jakob Steinberger (Author)
Category:
Abstract , 2013 , Grade: 2,0
Price:
US$ 1.99
Frisbee werfen und fangen (11. Klasse Sport)
Autor:in:
Martin Reese (Author)
Category:
Lesson Plan , 2021 , Grade: 1,3
Price:
US$ 15.99
Handlungsorientierter Unterrichtsentwurf zum Thema "Hobbies" (Grundschule 3. Klasse Englisch)
Autor:in:
Fabiane Rieke (Author)
Category:
Lesson Plan , 2015 , Grade: 1,0
Price:
US$ 15.99
Erkenntnistheorie und Künstliche Intelligenz. Anhand der Wissenschaftstheorien von Karl Popper und Thomas Ramge
Autor:in:
Jennifer Sommer (Author)
Category:
Project Report , 2021 , Grade: 1,00
Price:
US$ 16.99
Werbung auf den zweiten Blick. Programmintegrierte Werbeformen in Kinder- und Jugendmedien
Product Placement in Computer- und Videospielen und die Ansprache der Zielgruppe "Kinder"
Autor:in:
Jacqueline Siemon (Author)
Category:
Academic Paper , 2013 , Grade: 1,3
Price:
US$ 16.99
Literatur und Filme im Englischunterricht
Autor:in:
Thomas Gantner (Author)
Category:
Exam Revision , 2014
Price:
US$ 7.99
Computerspiele in der Schule – Analyse der Mediennutzung und praktische Begegnung mit Computerspielen der neuesten Generation in einer 5. Klasse
Autor:in:
Diplomsportlehrer Marcus Lüpke (Author)
Category:
Project Report , 2009 , Grade: 1.0
Price:
US$ 14.99
Qualitative Interviews und Inhaltsanalysen. Interviewleitfaden zum Konstrukt "Motivationale Grundhaltungen" von Steuerzahlern
Autor:in:
Vivien Albers (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2021 , Grade: 1,3
Price:
US$ 8.99
K12 Pedagogy in Teaching English. Noodleverse Program for Grade 8 Writing Class
Autor:in:
Dr. Donna Mae Suraliza (Author)
Category:
Academic Paper , 2021
Price:
US$ 6.99
eSport als neuer Trend auf dem Sportmarkt
Eine Markt- und Konsumentenforschung
Autor:in:
Laura Wittmann (Author)
Category:
Submitted Assignment , 2017
Price:
US$ 7.99
Show
25
50
100
1
2
>