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  • Language Attitudes and the Marketplace
    Titel: Language Attitudes and the Marketplace
    Autor:in: Samantha Mauney (Autor:in)
    Kategorie: Forschungsarbeit , 2011
    Preis: US$ 0,99
  • Stock Exchange - the global Marketplace
    Titel: Stock Exchange - the global Marketplace
    Autor:in: Erik Mautsch (Autor:in)
    Kategorie: Seminararbeit , 2002 , Note: 1,7
    Preis: US$ 0,99
  • Creativity conquers the marketplace
    The origins of creativity and its novel implementations in an organizational context
    Titel: Creativity conquers the marketplace
    Autor:in: Christoph Rosenthal (Autor:in)
    Kategorie: Essay , 2011 , Note: 9.0/10
    Preis: US$ 14,99
  • Factors Influencing Customer’s Purchase Intention in Niche-Tourism E-Marketplace
    Titel: Factors Influencing Customer’s Purchase Intention in Niche-Tourism E-Marketplace
    Autor:in: Thinh Vu (Autor:in)
    Kategorie: Akademische Arbeit , 2018
    Preis: US$ 0,99
  • How the acceptance of human sexuality will affect the global marketplace
    Titel: How the acceptance of human sexuality will affect the global marketplace
    Autor:in: Francis Marete (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2012 , Note: B
    Preis: US$ 15,99
  • Chancen und Risiken von Amazon FBA als E-Marketplace für Onlinehändler
    Titel: Chancen und Risiken von Amazon FBA als E-Marketplace für Onlinehändler
    Autor:in: Theresa Schatz (Autor:in)
    Kategorie: Seminararbeit , 2022 , Note: 1,3
    Preis: US$ 16,99
  • Establishing trust in a service-oriented marketplace by means of Information Security
    Titel: Establishing trust in a service-oriented marketplace by means of Information Security
    Autor:in: Dominik Strecker (Autor:in)
    Kategorie: Studienarbeit , 2005 , Note: 1,0
    Preis: US$ 0,99
  • Bild mit Folgen - Zum Begriff des sequence-image in Victor Burgins Text „The noise of the marketplace“
    Titel: Bild mit Folgen - Zum Begriff des sequence-image in Victor Burgins Text „The noise of the marketplace“
    Autor:in: Thomas Dören (Autor:in)
    Kategorie: Wissenschaftlicher Aufsatz , 2005 , Note: 1,0
    Preis: US$ 16,99
  • Weaknesses of the Amazon Marketplace. Which factors contribute to the fact that suppliers are increasingly looking for new trading platforms?
    Titel: Weaknesses of the Amazon Marketplace. Which factors contribute to the fact that suppliers are increasingly looking for new trading platforms?
    Autor:in: Manuel Weber (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2021 , Note: 2,0
    Preis: US$ 17,99
  • Strategic Marketing
    Assessment of why the Sony Walkman brand lost out to iPod in terms of its position and level of demand in the marketplace
    Titel: Strategic Marketing
    Autor:in: Markus Baum (Autor:in), Marco Hackstein (Autor:in), Marcel Mehling (Autor:in)
    Kategorie: Wissenschaftlicher Aufsatz , 2009
    Preis: US$ 17,99
  • Identitätsbasierte Markenführung für E-Marketplaces. Chancen und Risiken
    Titel: Identitätsbasierte Markenführung für E-Marketplaces. Chancen und Risiken
    Autor:in: Maximilian Meyer (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2019 , Note: 1,7
    Preis: US$ 17,99
  • E-Business in der Praxis: Charakterisierung eines e-Marketplaces am Beispiel von "Elemica"
    Titel: E-Business in der Praxis: Charakterisierung eines e-Marketplaces am Beispiel von "Elemica"
    Autor:in: Stephan Scheer (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2003 , Note: 2,3
    Preis: US$ 19,99
  • Unternehmens-Insolvenz: Fortbestehensprognose und Insolvenzverwertung. Chancen und rechtliche Probleme bei der Verwertung durch E-Marketplaces
    Titel: Unternehmens-Insolvenz: Fortbestehensprognose und Insolvenzverwertung. Chancen und rechtliche Probleme bei der Verwertung durch E-Marketplaces
    Autor:in: Chris Penn (Autor:in)
    Kategorie: Diplomarbeit , 2004 , Note: 1,0
    Preis: US$ 41,99
  • Analyse der Studie "The Online Shadow of Offline Signals: Which Sellers Get Contacted in Online B2B Marketplaces?" von Gianvito Lanzolla & Hans T. W. Frankort
    Titel: Analyse der Studie "The Online Shadow of Offline Signals: Which Sellers Get Contacted in Online B2B Marketplaces?" von Gianvito Lanzolla & Hans T. W. Frankort
    Autor:in: Jonas Pirkl (Autor:in)
    Kategorie: Seminararbeit , 2018 , Note: 2,0
    Preis: US$ 17,99
  • The E-Fulfillment Process 2020 of Amazon
    Titel: The E-Fulfillment Process 2020 of Amazon
    Autor:in: Anonym (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2020 , Note: 1.3
    Preis: US$ 15,99
  • Leistungsvergleich Apple AppStore und Android Market
    Titel: Leistungsvergleich Apple AppStore und Android Market
    Autor:in: Wolfgang Theophil (Autor:in)
    Kategorie: Seminararbeit , 2011 , Note: 1,3
    Preis: US$ 13,99
  • Strategic Alliances: Creating Growth Opportunities in the International Market
    Towards a Global Village
    Titel: Strategic Alliances: Creating Growth Opportunities in the International Market
    Autor:in: Mark Herjervic (Autor:in)
    Kategorie: Forschungsarbeit , 2010 , Note: A
    Preis: US$ 32,99
  • The Economics of Cryptocurrency. Incentivizing Decentralisation
    Titel: The Economics of Cryptocurrency. Incentivizing Decentralisation
    Autor:in: Toochukwu Obasi (Autor:in)
    Kategorie: Akademische Arbeit , 2017
    Preis: US$ 0,99
  • New Technology in the Field of Retailing. Artificial Intelligence and the Concept of Scan-and-Go
    Titel: New Technology in the Field of Retailing. Artificial Intelligence and the Concept of Scan-and-Go
    Autor:in: Lars Bucher (Autor:in)
    Kategorie: Essay , 2021 , Note: 1,0
    Preis: US$ 6,99
  • Global Supply Chain Management: Supplier Development Process
    Titel: Global Supply Chain Management: Supplier Development Process
    Autor:in: Emmanuel Tete Darko (Autor:in)
    Kategorie: Wissenschaftlicher Aufsatz , 2012 , Note: A
    Preis: US$ 17,99
  • Camel Case Study: Camel in the USA
    Titel: Camel Case Study: Camel in the USA
    Autor:in: Renata Jaffé (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2001 , Note: 1.7 (A-)
    Preis: US$ 15,99
  • Hong Kong. The self-imposed image of "laissez-faire"
    Titel: Hong Kong. The self-imposed image of "laissez-faire"
    Autor:in: Marco Klapper (Autor:in)
    Kategorie: Seminararbeit , 2009 , Note: 1,0
    Preis: US$ 15,99
  • Case Study - Encyclopædia Britannica
    Titel: Case Study - Encyclopædia Britannica
    Autor:in: Kimberly Wylie (Autor:in)
    Kategorie: Essay , 2003
    Preis: US$ 6,99
  • Foreign Market Servicing Strategies - the METROGroup in China
    Titel: Foreign Market Servicing Strategies - the METROGroup in China
    Autor:in: Thorben Schenk (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2004 , Note: 1,0 (A)
    Preis: US$ 16,99
  • Critical The Impact of Culture on International Marketing Plans and Review of the French Wine Industry
    Titel: Critical The Impact of Culture on International Marketing Plans and Review of the French Wine Industry
    Autor:in: Nadine Freitag (Autor:in)
    Kategorie: Hausarbeit , 2005 , Note: 1,3 (A)
    Preis: US$ 17,99
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