Hausarbeiten logo
Shop
Shop
Tutorials
En De
Shop
Tutorials
  • How to find your topic
  • How to research effectively
  • How to structure an academic paper
  • How to cite correctly
  • How to format in Word
Trends
FAQ
Go to shop › Results for  «besucherorientiertes museumsmarketing»

Search in

  • Title
  • Author
  • Fulltext

Language

    • Deutsch (11)

Price

    • paid (11)

Category of text

    • Term Paper (2)
    • Essay (2)
    • Seminar Paper (2)
    • Research Paper (undergraduate) (2)
    • Bachelor Thesis (1)
    • Term Paper (Advanced seminar) (1)
    • Submitted Assignment (1)
    Show all... Show less...

Subject

    • Museum Studies (2)
    • Communications - Multimedia, Internet, New Technologies (1)
    • Business economics - Offline Marketing and Online Marketing (1)
    • Leadership and Human Resources - Miscellaneous (1)
    • Business economics - Business Management, Corporate Governance (1)
    • Communications - Intercultural Communication (1)
    • Communications - Media Economics, Media Management (1)
    • Pedagogy - Art education (1)
    • Art - Arts Management (1)
    • Tourism - Miscellaneous (1)
    Show all... Show less...

Publication Year

Results for » besucherorientiertes museumsmarketing «  (11 results)

Sort by
  • Einführung in das Kulturmanagement
    Title: Einführung in das Kulturmanagement
    Autor:in: Monika Welzmüller (Author)
    Category: Research Paper (undergraduate) , 2009 , Grade: 1,0
    Price: US$ 6.99
  • Museumsmarketing - Theoretische Konzeptionen als Elemente neuer Ansaetze in den Kulturverwaltungen
    Title: Museumsmarketing - Theoretische Konzeptionen als Elemente neuer Ansaetze in den Kulturverwaltungen
    Autor:in: Florian Lüdeke (Author)
    Category: Seminar Paper , 2004 , Grade: 1,3
    Price: US$ 16.99
  • Instrumente des Museumsmarketings. Portfolioanalyse, SWOT-Verfahren und Marketingstrategien im Kulturbereich
    Title: Instrumente des Museumsmarketings. Portfolioanalyse, SWOT-Verfahren und Marketingstrategien im Kulturbereich
    Autor:in: Caroline Brunhild Wähner (Author)
    Category: Research Paper (undergraduate) , 2017 , Grade: 1,0
    Price: US$ 16.99
  • Besucherorientiertes Personalmanagement im Museum. Das Karl Ernst Osthaus-Museum in Hagen
    Title: Besucherorientiertes Personalmanagement im Museum. Das Karl Ernst Osthaus-Museum in Hagen
    Autor:in: Martina Herring (Author)
    Category: Bachelor Thesis , 2008
    Price: US$ 31.99
  • Kulturmanagement. Konzepte, Methoden und Praxisfelder
    Title: Kulturmanagement. Konzepte, Methoden und Praxisfelder
    Autor:in: Susanne Paesel (Author)
    Category: Submitted Assignment , 2010 , Grade: 1,2
    Price: US$ 6.99
  • Instrumentarien der Besucherbindung in Museen
    Title: Instrumentarien der Besucherbindung in Museen
    Autor:in: Mariko Borchardt (Author)
    Category: Seminar Paper , 2013 , Grade: 1.0
    Price: US$ 18.99
  • Menschen mit Migrationshintergrund als Publika in deutschen Kultureinrichtungen
    (Interkulturelles) Audience Development als ein geeignetes Modell?
    Title: Menschen mit Migrationshintergrund als Publika in deutschen Kultureinrichtungen
    Autor:in: Nico Schmock (Author)
    Category: Term Paper , 2017 , Grade: 1,3
    Price: US$ 14.99
  • Museumspädagogik als Maßnahme zur Publikumsbindung:
    Zwischen Bildungsauftrag und Kulturmarketing
    Title: Museumspädagogik als Maßnahme zur Publikumsbindung:
    Autor:in: Katharina Lang (Author)
    Category: Term Paper , 2007 , Grade: 1,0
    Price: US$ 16.99
  • Partizipation im Museum durch Blogs und Blogparaden
    Der Marta Blog und die Blogparade #BesucherMacht des Marta Herford Museums
    Title: Partizipation im Museum durch Blogs und Blogparaden
    Autor:in: Caroline Lauhoff (Author)
    Category: Essay , 2016 , Grade: 1,3
    Price: US$ 14.99
  • Kommunikationspolitik für Museen
    Nutzung von Social Media als Instrument zur Kommunikationspolitik von Museen
    Title: Kommunikationspolitik für Museen
    Autor:in: Katharina Fein (Author)
    Category: Essay , 2012 , Grade: 1,3
    Price: US$ 14.99
  • "Lange Nacht der Museen" als Instrument des Stadtmarketing
    Title: "Lange Nacht der Museen" als Instrument des Stadtmarketing
    Autor:in: Juliane Krause (Author)
    Category: Term Paper (Advanced seminar) , 2007 , Grade: 1,3
    Price: US$ 16.99
Hausarbeiten logo
  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Shop
  • Tutorials
  • FAQ
  • Payment & Shipping
  • About us
  • Contact
  • Privacy
  • Terms
  • Imprint